Výhody ZFISH - B2C
Veškeré zboží trvale skladem !
V našem distribučním centru v Praze držíme trvale skladem více než 3500 položek. Veškeré produkty nabízené na eshopu jsou skutečně u nás skladem. Jsme výhradním distributorem značek ZFISH, NGT, Extracarp, Filfishing, Mapso, Asso a dalších. Naše zboží putuje z centrálního skladu do celé Evropy každý den. Máme dostatečné skladové zásoby pro uspokojení všech vašich objednávek v nejkratší dodací lhůtě.
Objednávka nad 1.000,- Kč = Doprava zdarma
Pokud objednáš nad 1000 Kč, automaticky máš nárok na dopravu zdarma. Výsledná částka za dopravu se zobrazí v košíku. Zboží je doručováno dopravní společností GLS. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech v průběhu běžné pracovní doby.
Osobní odběr v Praze
Objednané zboží si můžeš vyzvednout v rámci osobního odběru na níže uvedené adrese v provozní době:
PO: 7:30 - 17:30, UT-ČT: 7:30 - 16:30, PÁ: 7:30-14:30
Zfishing Sport Wholesale s.r.o.
Za Mototechnou 1375/7
155 00, Praha 5 – Stodůlky
Vyčkej prosím na potvrzení objednávky na tvůj email. Pokud přijdeš dříve, je možné, že budeš chvíli čekat. Objednávku na místě můžeš uhradit pouze platební kartou.
Vrácení zboží do 20 dnů
Pokud jsi špatně vybral nebo nejsi s produktem spokojený, není nic jednoduššího než nám ho poslat zpět. A máš na to výjimečně 20 dní. Je ale potřeba využít online formulář a vše vyřídit zde (DOPORUČUJEME), nebo si stáhnout formulář zde a vypsat důležité informace a poslat emailem na reklamace@zfishingsport.cz, případně poštou na naši adresu níže. Nezapomeň, že je potřeba produkt mít originál zabalený. Samozřejmě jsou produkty, které nelze mít originálně zabalené, protože mají plastové blistry. Tento druh produktů opatrně zabal, aby se neponičil. Nezapomeň vždy dodat kopii účtenky. Peníze pošleme co nejdříve zpět.
Adresa:
Zfishing Sport Wholesale s.r.o.
Za Mototechnou 1375/7
155 00, Praha 5 – Stodůlky
Přednostní vyřízení reklamace max. do 3 týdnů
Našim produktům věříme a vyrábíme je s láskou. Čas od času se může cokoli pokazit a vězte, nás to trápí také. Zfish je naše dítě, proto pro vyřízení reklamace uděláme maximum a vyjdeme Vám okamžitě vstříc. U Zfish je reklamace hračka a celkový proces komplikovaný není. Stačí využít online formulář nebo stáhnout formulář zde, popsat danou situaci reklamovaného produktu, případně části. Situaci chceme vyřešit co nejdříve. Často pošleme nový produkt v co nejkratší době do 3 týdnů. Veškeré informace jak zboží reklamovat najdeš zde.
Dnes objednáte, zítra dodáme
Pokud si objednáš do 12:00 hod., tvoji objednávku budeme připravovat ještě dnes. Balíček pak můžeš očekávat následující den dopravní službou GLS. Budeme moc rádi, když budeš spokojený a případně se pochlubíš co sis koupil na sociálních sítích. Nezapomeň označit naší značku ZFISH a případně naše sociální kanály instagram nebo facebook. Když budeš mít jakékoli otázky, případně budeš potřebovat pomoci, neváhej nás kdykoli kontaktovat na níže uvedené údaje v pracovní době.